Jei formuojate savo verslui skirtą skaitmeninės rinkodaros strategiją, nepamirškite, kad į ją neabejotinai turėtų būti įtrauktos SEO paslaugos ir turinio rinkodara. Tai yra dvi tarpusavyje labai glaudžiai ir neatsiejamai susijusios šiuolaikinės rinkodaros priemonės, kurių pagalba galima padidinti prekės ženklo žinomumą ir matomumą, pritraukti daugiau tikslinių lankytojų ir pagerinti pardavimus. Tai yra priemonės, kurios būtinos kiekvienam šiuolaikiniam verslui – nepaisant to, kokia komercine veikla jis besiverstų. Todėl jei jūs vis dar svarstote, ką pasirinkti ir kam skirti didžiausią dėmesį, atsakymą jau turite.
Kam patikėti SEO ir turinio rinkodarą?
Šis klausimas yra labai svarbus, o atsakymas į jį – dar svarbesnis. Jei jūsų verslui yra reikalingos SEO paslaugos ir turinio rinkodara, tuomet jūs turite pasirinkti šios srities profesionalus, kurie ne tik kalba, tačiau ir dirba. Iš pirmo žvilgsnio tai gali nuskambėti pakankamai lėkštai ar primityviai, tačiau jums būtina suprasti, kad turite pirkti ne pažadus, o kokybiškas paslaugas. Žadėti galima daug ir ilgai, tačiau, kai norima pasiekti apčiuopiamus rezultatus, to tikrai nepakanka. Kaip bebūtų, geras SEO specialistas savo klientui niekuomet nemeluos teigdamas, kad po sutarto laikotarpio konkretus raktažodis pateks į konkrečią poziciją. To niekas niekuomet negali žinoti! Be to, puikus SEO srities specialistas niekuomet savo teikiamų paslaugų neįvertins vos keliais šimtais eurų per mėnesį. Tai yra neadekvati suma, kurios nepakanka norint pasiekti gerą rezultatą (nebent jūs esate pasiruošę norimų rezultatų laukti daugelį metų ir/arba jūsų pasirinktas SEO specialistas yra „gerasis samarietis“, dirbantis tik iš idėjos ir jokiu būdu nenorintis gauti jokio atlygio).
Jei jūs norite „pigiai ir gerai“, susitaikykite, kad tai „truks ilgai“. Jei jūs norite „pigiai, gerai ir greitai“ – pamirškite apie žodį „gerai“, nes jis nėra suderinamas su žema kaina ir trumpu laikotarpiu. Jei norite „gerai ir greitai“, turite suprasti, kad tai bus neatsiejama nuo „brangiai“. Apie tai galima kalbėti dar ilgai, tačiau to, kas buvo paminėta, turėtų visiškai pakakti, kad suprastumėte, jog pigių ir kokybiškų SEO paslaugų nebūna.
Žinoma, kai kurie vartotojai yra linkę manyti, kad jei SEO paslaugos jiems kainuos 1000 Eur per mėn., jiems geriau pasirinkti mokamą Google Ads reklamą, už kurią jie per mėn. sumokėtų lygiai tiek pat ir iš karto matytų akivaizdų lankytojų prieaugį. Tačiau toks požiūris yra labai klaidingas, kadangi jei jūs galite Google Ads reklamai skirti bent 1000 Eur mėnesinį biudžetą, turite atsižvelgti į viso to tęstinumą – pastaroji PPC priemonė jo neturi. Jei už Google Ads reklamą nuspręsite nebemokėti, liksite nematomi. Tuo tarpu, jei būsite sistemingai investavę į SEO paslaugas, net ir nebemokėdami už jas, jūs ir toliau nemokamai pritrauksite tikslinius vartotojus iš organinės paieškos. Juolab, kad vidutiniškai 4 iš 5 internetinės paieškos sistemos vartotojų ignoruoja Google Ads reklamą ir renkasi tik iš organinių rezultatų. Todėl visą tai visuomet reikėtų vertinti racionaliai, atsižvelgiant į skaičius, efektyvumą ir perspektyvą.